Welke kansen bieden social media voor de maakindustrie?

Geplaatst op: 2018-11-20 00:00:00


Digitalisering is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Iedere minuut worden er op YouTube ruim vier miljoen video’s bekeken,  vinden er 176.220 Skype-gesprekken plaats, worden er op Spotify 750.000 liedjes gestreamd en maken ruim 120 professionals een LinkedIn-profiel aan.

Hoe ga je als ondernemer in de maakindustrie om met deze ontwikkelingen? Welke kansen bieden social media om zichtbaarheid te vergroten, nieuwe commerciële kansen te ontwikkelen en netwerken te vergroten? Wereldwijd is Linkedin het belangrijkste social media platform voor de zakelijke markt. Met ruim 500 miljoen gebruikers wereldwijd biedt dit platform enorme zakelijke kansen.

Slimmer werken aan zichtbaarheid en nieuwe businesskansen door de inzet van social selling via Linkedin:

In dit programma gaan de deelnemers actief aan de slag met mogelijkheden van Linkedin voor de maakindustrie. In vier bijeenkomsten worden de belangrijkste stappen gezet om te zorgen voor een professionele uitstraling,  een voedingsbodem  voor mooie resultaten en worden er concrete stappen gezet.
  
Verenigde Maakindustrie Oost (VMO) en Centraal Beheer bieden dit programma aan. In vier interactieve sessies van 2,5 uur deelt social selling expert  Jorrit Drieënhuizen van Centraal Beheer praktische tips en nieuwe inzichten om Linkedin en social selling succesvol toe te passen in de dagelijkse praktijk.
  
Doelgroep: Ondernemers en commercieel verantwoordelijken in de maakindustrie   

Het programma 
Het programma bestaat uit 4 sessies van 2,5 uur en zal starten in januari 2019.
Het is een interactief programma, waarin de deelnemers actief aan de slag gaan met de mogelijkheden van Linkedin voor de maakindustrie.

De kosten
Voor deelname aan dit programma vragen we een eigen bijdrage van € 250,00 voor VMO leden.
Voor niet VMO leden is de eigen bijdrage € 350,00  

Meer informatie en aanmelden