Social Selling en Linkedin in de Maakindustrie

Datum
02-10-2019

Tijd
07:30 tot 10:00

Locatie
Hengelo, Overijssel, Nederland

Digitalisering is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Ieder minuut worden er op YouTube ruim vier miljoen video’s bekeken,  vinden er 176.220 Skype-gesprekken plaats, worden er op Spotify 750.000 liedjes gestreamd en maken ruim 120 professionals een LinkedIn-profiel aan.

Hoe ga je als ondernemer in de maakindustrie om met deze ontwikkelingen? Welke kansen bieden social media om zichtbaarheid te vergroten, nieuwe commerciële kansen te ontwikkelen en netwerken te vergroten? Wereldwijd is Linkedin het belangrijkste social media platform voor de zakelijke markt. Met ruim 500 miljoen gebruikers wereldwijd biedt dit platform enorme zakelijke kansen. 

In dit programma gaan de deelnemers actief aan de slag met mogelijkheden van Linkedin voor de maakindustrie. In vier bijeenkomsten worden de belangrijkste stappen gezet om te zorgen voor een professionele uitstraling,  een voedingsbodem  voor mooie resultaten en worden er concrete stappen gezet.

In samenwerking met de VMO en Centraal Beheer bieden we dit programma aan. In vier interactieve sessies van 2,5 uur deelt social selling expert  Jorrit Drieënhuizen van Centraal Beheer praktische tips en nieuwe inzichten om Linkedin en social selling succesvol toe te passen in de dagelijkse praktijk.

Doelgroep: Ondernemers en commercieel verantwoordelijken in de (maak)industrie
Aantal deelnemers: Minimaal 10 en maximaal 14 personen.
Investering:  250,- euro per deelnemer excl B.T.W.   

Datum: 2 oktober, 16 oktober, 30 oktober en 13 november
Locatie: Gebouw N, High Tech Systems Park, Haaksbergerstraat 67, Hengelo

Meer informatie en aanmelden